10/9-09

Jag hatar Torsdagar.

varför detta? Jo för att jag har bara en lektion på torsdagar och måste ändå åka in så att jag är i stan 8.00 och sen kommer jag inte hem förrns med 16.05 bussen. Och denna Torsdagen gillar jag mindre än de andra! Eftersom jag inte mått så bra så fick jag kämpa mig upp ur sängen på morgonen, cyklade till bussen 06.30. va i skolan som för övrigt hade besök av typ 5 andra JB skolor med extremt högljuda och irriterande människor som inte kunde visa respekt. Jag menar.. När man besöker en annan skola så kaxar man väl inte sig mot mattanten eller skriker på tjejerna och/eller sina klasskamrater? Så frukosten va ingen HITT direkt.
sen blev det i varje fall dax för religion. OCH DÅ SAKNADES HALVA FLORIST KLASSEN OCH HALVA ENTR KLASSEN!  + ATT VI HADE VIKARIE!! Vi kunde med andra ord inte göra ett skit och läraren hade inte varnat oss. Hur svårt är det att bara skicka ett litet tinigt mail? men iaf..  Då insåg jag att jag hade åkt in till skolan i onödan och hela dan var förstörd. greeeeeeeeat..

Men som tur var så kunde jag följa med Nikki hem efteråt, det var mysigt. Fikade och så :) Det var alldeles för längesen vännen <3
men innan vi åkte hem så följde hon med mig till skoaffären och hjälpte mig hitta ett par vettiga skor. Hon sprang runt där som en galning och fixade och donade. <3 jag kände mig som om jag vore 5 igen.

Nu blir det i varje fall till att käka och sen ska jag ringa bästa och se om vi ska gå en runda i det fina höst(?)vädret :)







|OverAndOut|



Kommentarer
Postat av: sassa en ung 2 barns mamma med panikångest som skriver om allt möjligt=)jag har blivit mobbad och nu skriver jag en del om det på bloggen

Tack så mycket för din kommentar , den värmde.

Många kramar från sassa

2009-09-13 @ 11:37:31
URL: http://ww.sandram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0