19/9 -09

Ska jag eller ska jag inte?
Jag behöver hjälp med att välja färg till mitt hår. Och eftersom jag ska färga det själv så får det inte bli för avancerat. Kanske kan be Bästa om hjälp om inte annat :D
Men i vilket fall som helst. Ska jag köra på den mörkbruna färgen som alltid eller ska jag lägga i lite slingor bara?
Detta är min nuvarande hårfärg. Fast jag skulle vilja påstå att den ser mer sleten och solblekt ut än på bilden..
Så någon som har ngt tips?

Skolfoto på tisdag haha får se om jag lyckas sabba det mer än vad det redan är.




























RAW Comedy <3

Aron Flam




Özz Nujen

 

 

| OverAndOut |

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Linn

Självklart fixar vi det ;) Frågan är ju bara vilken färg, och vilka färger lilla ica har för antar att det får bli någon därifrån? <3

2009-09-19 @ 13:14:21
Postat av: Sandra

ja men precis. Frågan är ju hur stort utbudet är..men det är ett måste at färga iaf! <3

2009-09-19 @ 13:43:03
URL: http://chhilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0