Dad goes to the United States of America

Idag på morgonen så åkte min käre far till USA. Jag saknar honom redan och det känns konstigt att inte ha honom omkring i huset. Ingen som hittar på hyss eller ber en om hjälp med datorn, det kommer nog att kännas ännu konstigare när jag får gå till bussen själv om dagarna sen när inte han ska till jobbet.
Klockan 04.00 inatt så skulle han i varje fall vara framme. Det skulle ta 22h i restid. usch och fy. Men det är ju troligtvis värt det och jag hade gärna varit i hans skor nu! Jag har bestämt mig att någon gång i livet så ska jag ha arot i USA. ahh. så är det bara! Hoppas att han inte glömmer att ta med sig kameran ÖVERALLT nu så att jag kan kolla igenom , framkalla och göra ett album till honom. Det ska bli roligt om något.

< - - Daddy Dj (on the pic)







Idag så borde jag verkligen pluggat men så gjorde jag allt&ingenting istället. varför blir det alltid så? + att vi har skolfoto på tisdag och jag kommer skämmas ihjäl! men vi kör på Evelinas Idé iaf. Den blir bra :) Hoppas bara att Hannah och Nikki är med på den med! Tror att det för övrigt skulle vara 80-tals inspirerat.. Och det kan man nog säga att vårt är :P Jag tänker dock inte springa runt så hela tisdagen. Fotot tars vid 15.. ILLA. Menmen :)





Nu hade jag tänkt att krypa ner i sängen med min nya bok Liza Marklunds "Livstid" Riktigt bra faktiskt och som tur var så fick jag uppföljaren i födelsedagspresent. Tror aldrig jag har tagit så här lång tid på mig att läsa ut en bok. Förstår inte varför man jämt är så trött på kvällarna.

Sov Gott mina vänner <3








| OverAndOut |



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0