...

Det är inte okej att vända på dygnet. imorrn så är det iaf skolfoto..
haha fyfan säger jag bara.. Men jag Eve och nikki har i varje fall skickat
runt bilder som galningar! haha vi kommer nog gå ifrån lektionen en timme
innan fotot ska tas ;) 
Nu ska jag sova. till och med mamma som är ledig imorrn la sig tidagare än mig!
GodNatt mina vänner <3













This pain is just to real. There are memories that time can not erase. I miss you <3
Bara för att en del människor lämnar ens vardag, betyder de inte att dem försvinner från ens hjärta





| OverAndOut |



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Älska den låten, så sjukt bra.

2009-10-19 @ 11:32:45
URL: http://ataraxy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0