Höst

Just nu så sitter jag och lyssnar på musik samtidigt som jag njuter av en varm kopp te, boken som jag fick i födelsedagspresent och doften av äpple som kommer ifrån de tända ljusen. Jag känner verkligen att hösten har kommit över oss, vilket kan vara mysigt men jag är inte direkt sugen på de mörka och regniga kvällarna, inte än.
..och på tal om höst så har jag en förskylning som bara blir värre och värre. Vad är meningen med att ha en lång 4 dagars helg om man inte kan njuta av den ordentligt? Telefonen har fört ett himla oväsen nu ett tag men jag har bara kunnat svara för att göra den som ringt besviken. Hoppas verkligen att detta inte blir värre så att jag kan gå till skolan på tisdag och sen på fredag är det bio + utgång med vännerna <3. Alla som vill får följa med. Enligt mig så är det roligare destu fler :)
Filmen som vi ska se heter "The Ugly Truth" vill du se en trailer på den så pausa min musik och kolla!




REMEMBER! FRIDAY 11 SEP.
:)



Usch jag kämpar fortfarande med designen. Eller ahh.. Inte gett det så mycket tid så jag ger upp efter ungefär fem minuter igen. Men som sagt jag kanske ska vänta tills någon duktigare kan hjälpa mig innan jag rör till allt ännu mer.
Funderar på om jag ska lägga in det jag skrev till projektarbetet i torsdags på datorn. Men funderar inte längre. Det är söndag = INGEN SKOLA

För bara en stund sedan så ringde bästa mig. Det mest uppiggande på hela dagen :) Vi pratade som vanligt om allt&ingenting. tack gumman <3

Nu ska jag fortsätta gräva mig in i Liza Marklunds bok "Livstid"


Sooolooong <3

|OverAndOut|

Kommentarer
Postat av: Linn

Vi ska ha riktigt roligt på fredag, och håller helt med! Ju fler desto roligare! Tack själv för samtalet, alltid lika trevligt! Eller ahh dock inte alltid, vi kan vara rätt aggressiva ibland med :P

På tal om fredag, så skrev jag till Elin att jag blir arg och "lessen" om hon inte följer med, hon sa att hon inte hade något planerat. hon frågade även om hon fick fråga Natta och jag sa liknande: Visst, dock ska vi på pubben en sväng och natta är ju inte 18. Madde ville inte följa med just bara för att hon är 18, men visst får du ta med dig Natta. Tänkte bara så vi får med henne :D <3

2009-09-06 @ 21:55:32
Postat av: Sandra

Det låter jättebra! Natta är ju dundertrevlig :) Men jag vill.. eller nej jag SKA in på krogen. Känns ju elakt om de inte kan fälja med in.. och kanske slutar med att du med stannar ute. och då blir det inte lika kul. men sjukt kul ju :) Isf kan de ju sova i hos dig så kan vi träffas dagen efter typ käka pizza eller ngt :P Jag kan se till att mamma och dem kör och hämtar maten ;) <3

2009-09-06 @ 21:57:44
URL: http://chhilli.blogg.se/
Postat av: Linn

det ska jag med så det spelar ingen roll om inte någon kommer in! :P NOOOOOOONachance, jag SKA med in! Tänker inte vara nykter.

jaa sa det med att dom kunde sova här, elin vet fortfarande inte om hon ska med, men jag tjatar som bara den! <3

2009-09-06 @ 22:53:21
Postat av: sandra

keep it going hun! Tjatatjatatjata ;) <3

2009-09-07 @ 11:25:30
URL: http://chhilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0