I just have to deal with it!

Linn var snäll och färgade mitt hår idag. Skulle vara mörkbrunt. Men ser typ svart ut :/ Och jag ser ut att vara blek som ett lik! menmen smällar man får ta när man gör det hemma ;) Perfa att skolfotot är på tisdag med.. NOT haha.

men.. för övrigt så har det varit en mysig lördag. Jag och Bästa har färgat mitt hår, varit uppe och kollat på den nya PAINTBALL-banan, dansat på dansmattor och spelat bilspel :)



















Imorgon klockan 06.10
kommer en taxi för att hämta pappa då han ska åka iväg till USA och jobba i 3 veckor. vaddå att jag kommer sakna honom? Så imorrn blir det till att stiga upp med tuppen för att ta en kopp kaffe med päronen och vinka av honom :)
Smyga in min inköpslista i hans resväska med ;) Låter som en bra idé va?


men nu ska jag slå på en film och sen sova så att jag orkar upp imorgon. ha de bäst mina vänner <3


Denna filmen får det bli :)
10 orsaker att hata dig





| OverAndOut |



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0