Måndag 7/9-09

Nu har jag lagt in lite feelgood musik på sidan :) Är den irriterande så kan du alltid pausa den :) Jag förstod inte riktigt hur jag skulle göra för att ni skulle kunna klicka igång den själva om ni ville lyssna. Men o andra sidan så är det ju lika enkelt att trycka på paus.

..idag så tog jag lång sovmorgon vilket var väldigt skönt! Gick ut med min söta vovve Malte(som för övrigt ligger jämte mig i sängen och snarkar just nu) och när jag kom hem så var mamma hemma på middagsrast :P Efter en pratstund med henne och hon stuckit tillbaka till jobbet så tog jag med mig kaffe och bullar upp till min förre chef. haha vi har verkligen alltid lika roligt tillsammans. Massa bus! Kanske låter wierd. Men så är det och det är väl positivt?

Nu är jag inne på min fjärde dags ledighet och halsen blir bara värre och värre. Jag får vekrligen inte vara sjuk nästa helg. Det går bara inte! men yeye. Idag så ska jag i varjefall plugga lite. Vet att jag är ledig men det är ju alltid så att man får lite skolarbeten över som måste göras på hemmaplan.

Hoppas att ni har det bra! :) Imorgon blir det skola för min del. Vare sig med eller utan halsont.

| OverAndOut |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0