Tisdag 8/9-09

Im so tired of being sick and tired.

Ligger som sagt hemma med feber och förskylning. Det är ju alltid värst på morgon och kväll. Nu under dagen så blir man fruktansvärt rastlös och vill göra saker. Orkar man? NEHJ.. Men känns som att jag måste till skolan imorrn. Vill inte hamna efter. + att vi ska arbeta med projektarbetet och jag är den som har papprerna.. INTE OKEJ. Jag tror att mitt imunförsvar är det dåligaste ever, om jag ens har ett! Ibland kännns det inte som det.

På fredag blir det till att äta god mat och bio iaf. Sen om det blir utgång återstår att se. Annars får vi nöja oss med röj på lördagen :) Och det är ju inte  dåligt det :)
Kommer ihåg förra gången vi var ett gäng på bio. The Proposal. Med lite vin i kroppen så skrattade vi som aldrig förr! Det var riktigt roligt. Så jag hoppas verkligen att det är lite folk som följer med. Som sagt. Ju fler destu roligare! Man behöver ha tjejkvällar lte då och då speciellt utanför skolan.

Nää nu få jag väl sätta igång med att renskriva lite så att mina projektarbetskamrater har något att gå efter ifall jag inte kommer  imorrn. men just nu så känns det som att jag är fit for fight! Det återstå att se ikväll.

För en stund sedan så var kusin och hans kompis här på en kopp kaffe och bullar. vilket var trevligt. men kan ju inte direkt säga att man är för fräsch nu asså..

Skriver nog mer ikväll.

Ha det bra mina vänner <3

| OverAndOut |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0