Ditt horoskop..

Ibland kan de verkligen vara kusligt exakt.

Jungfrun
En ivrig Jupiter får dig att vilja vidga dina vyer,
allt för att öka spänningen i vardagen.
Du känner sug efter nya äventyr och flyr gärna
till en annan ort ett tag!
Om kärleken
Kärleken halkar efter för tillfället.
Du är för upptagen med att upptäcka omvärlden
för att reflektera över dina känslor.
Utmaningen: Pliktkänslan.
Satsa på: Frihet

Jag tror minsann att ja ska fortsätta med att följa mitt horoskop,
precis som ja gjorde innan ja läste de :) Men läskigt att de va så sant.
Jag har verkligen givit upp "kärleken" för att senare kunna följa mina drömmar.
Och vill inget annat än ifrån denna lilla håla jag bor i!
Freedoooom I love it!


Lägger in Linns med så hon kan läsa!

Lejonet
Stjärnorna gör dig lite tillbakadragen och hemlighetsfull
om dina närmaste planer. Kanske du helt enkelt känner
för en vecka avskild från allt och alla.
Om kärleken
Du tar ett steg i taget och backar hellre lite än tränger dig på.
Det är på gott och ont, du borde visa mer!
Utmaningen:
Kärleken
Satsa på:
Mysiga hemma-kvällar


Jag tycker att de stämmer en del. Tack vare att du är på G me körkortet,
så visst tusan är du hemlighetsfull gumman ;) Men FUCK kärleken.
Lyssna på min utmaning ist. FRIHET! Och btw. lite läskigt att de står du ska
ta ett steg i taget när du bara häromdagen sa att du skulle göra de och
mig rådet att göra likadant?


Destiny rules us all!


| OverAndOut |



Kommentarer
Postat av: linnzaan

tack hunbun för det! fan läskigt att det stämmer rätt bra ändå..! haha! <3

2010-02-17 @ 20:00:16
URL: http://linnzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0