you make my day <3


Jag borde nog lära mig att hålla käften ibland men de är tur att man har vänner
som är vana o vet att ja bara slänger ur mig saker innan ja tänker efter ;)



You n me
for ever
and ever
my Puzzle in
Duzzle <3















Sandra | | säger:

HELT RÄTT!
<3

Linn säger:
Yeeey jag har hjärna ibland! 

Sandra | | säger:
alltid :P  bara de att du ska ha klart för dig att de inte är ok att stänga av den ibland
hahahah SNAPP!
där va ja elak men va bara tvungen!
som mina formuleringar idag.. dem är ju åt fanders! men vem bryr sig? ja har nog stängt av min idag

Linn säger:
hahahahahahaa!

Sandra | | säger:

:P

Linn säger:
Haha du är fan bara för bra asså!



Men risken är att när ja håller saker inom mig eller
glömmer säga något viktigt.. så slutar de såhär
:
(Taget från FB)

Linn Andréasson.. jaha ja, ätit godgod mat, ska upp till ica och möta LL och Sandra nu :)

Sandra Bodi
Sandra Bodi
weeey!

Linn Andréasson
Linn Andréasson
haha fast mötte Klister istället :)
för 54 minuter sedan
Sandra Bodi
Sandra Bodi
hah aahh :D

Linn Andréasson
Linn Andréasson
hehe men ni sa inte att jag skulle möta honom va? :P
för 42 minuter sedan
Sandra Bodi
Sandra Bodi
hahah nää ja tror vi glömde de i all hast hahah! Sry :P Men du fick möte iaf! SKulle gärna vilja veta hur han reagerade o va du sa.. sitter o flabbar nu över detta o de i den andra statusen ;) ♥

Linn Andréasson
Linn Andréasson
hahaha vill du veta? då ska jag berätta... såg honom komma och gå så jag fortsatte lite sakta.. gick efter honom lite halvt som en svans sen avtog jag.. väntade in honom när han stod i kassan och betalade.. sen började jag packa ner åt honom! HAHA hans min var förvårdnande och rolig! sen tillslut när vi började gå frågade han om jag skulle hem till dom :P där har du typ hela, fett pinsamt! ♥
för 5 minuter sedan
Sandra Bodi
Sandra Bodi
OMFG!!! JAAA DÖÖÖR! faaan va kul!! hahahahah helvete! vf sa du inte Hej? :P





haha kul att ja kunde kopiera allt :O



| OverAndOut |





Kommentarer
Postat av: linnzaan

HAHAHHA! så satans fucking jävla roligt och pinsamt så in i helvete! det värsta jag varit med om på länge! hahaha! nästa gång säger du fan till folket innan och glömmer du så ringer du direkt och talar om att personen i fråga ska möta mig! hahaha! tur det bara var Klister!

Men fan så kul... efteråt! haha

Looove ya hun du är min värld <3

2010-02-12 @ 01:34:03
URL: http://linnzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0