You won't be sad forever

- when someone ask me how I feel, they really don't want the answer.


Sicken dag!

Den har spenderats med nära o kära.
Busat med mitt underbara kusinbarn Nova! lekt TATA och kujaömma
(vilket innebör att hon visade vart man skulle gömma sig och sen "letade" hon)
och sen kollat på Vampire diaries och en Film med FilleKlister&LL


Filmen va den nya med John Travolta.
Jag satt hela filmen o tänkte på att en som var med va himla lik
honom. men sa inget eftersom de kunde hända att ja hade fel.
Tillslut slänger ja i vilket fall ur mig de o då börjar de andra..
LIKT? DE ÄR JU HAN , DF VI KOLLAR PÅ DEN! HAHAH
oooops..


The Taking Of Pelham 1 2 3. Klart sevärd :)

 

 

I love my Puzzle in Duzzle. Just so you know!

 

| OveAndOut |

 

 


Kommentarer
Postat av: Lexi

Sv: Tack! Din header är jättefin!

Allt är bra med mig, hur är det själv? :-)

2010-02-12 @ 17:05:43
URL: http://lexismode.blogg.se/
Postat av: tilda :)

tackar man tackar :)

2010-02-12 @ 17:36:42
URL: http://tildamariaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0