Ett gott skratt förlänger livet

...

FELSMS.COM

hahaha ni bara måste kolla länken. En del är så pinsamma att man själv skäms.. 




Till: Pappa
Sms: Måste berätta. Albin tryckte upp pungkulorna i magen i går. En tom påse hängde där. Jag skrattade i hjäl mig. Haha Kan du göra så?
Svar: Jag vet inte.

Förklaring: Tänka skicka detta till min killkompis men skickade till pappa. Jag trodde jag skulle svimma för jag skämdes så.

/ Anonym




Till: Brorsan
Sms: Om jag fixar chockladpudding till i kväll och smäter in mig i slickar du bort det då?  
Svar: Nej, faktiskt inte. Har du nån kille eller är du så sjuk så att du skickade rätt?

Förklaring: Nej jag skickade inte rätt. Smset skulle till den killen jag träffat ett tag.

/Adina






| OverAndOut |




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0